Inteligentny telefon jako stwierdzenie mody

Inteligentny telefon jako stwierdzenie mody

Istnieją jednak różnice między modelami, jeśli chodzi o preferencje dotyczące płci. W liniach produktów Microsoft Windows Mobile, BlackBerry i Palm mogę znaleźć (urządzenia), które sprzedają więcej kobiet, a niektóre są bardziej męskie”. Widzimy różnice w płci klienta pod względem koloru i rozmiaru. Ekspert dodał, że kobiety mają pewne wymagania, o których mężczyźni normalnie nie pomyśleliby.

„Kobiety noszą swoje telefony w torebkach, gdzie się walą, więc wykończenie musi być trwałe. I jest tam ciemno, gdy szukają swojego telefonu, więc pomaga, gdy urządzenie zapala się, a gdy go dotykają i sięgają, musi się czuć inaczej. Dlatego na przykład, nasz (Samsung) BlackJack ma z tyłu skórzany panel, który zapewnia wrażenia dotykowe”.

Kształt telefonu nie wydaje się być czynnikiem różnicującym, powiedział Woodward. Foldery i telefony z batonikiem sprzedają się równie dobrze mężczyznom i kobietom. Ale kolor ma swoje aspekty Marsa vs. Wenus:

„Zaczynamy od czerni i srebra, bo wyglądają profesjonalnie, ale kiedy wychodzimy poza to, widzimy czerwony i fioletowy przekrzywiony na kobiecą stronę, a także biały”. Mężczyźni zostają z granatem.”

Thomas Thornton, starszy badacz z Perceptive Sciences, zgadza się, że styl jest coraz ważniejszy, co może odzwierciedlać wzrost liczby kobiet kupujących wyrafinowane telefony.

„Kobiety bardziej interesują się kolorem telefonów, stylem i sprawiają, że współgrają z ich ustawieniami”, powiedział. „Nowe telefony zwracają więcej uwagi na szyk, do końca. Częścią atrakcyjności iPhone jest to, że jest tak modne. Gdy te urządzenia staną się bardziej stylowe, kobiety będą bardziej akceptowalne.”

Ta ewolucja smartphone’a jako stwierdzenie mody nadal pozostaje w tyle za ewolucją technologii, według Jourdana.

„Dodają tę funkcję i tę funkcję, ale staną się bardziej akceptowalne dla kobiet, ponieważ ewolucja w estetyce idzie w parze z ewolucją funkcjonalności”.

Wiek ma znaczenie

Thornton powiedział, że wiek może mieć więcej wspólnego z przyjęciem zaawansowanych urządzeń mobilnych niż płeć.

Starsi ludzie chcą telefonu, który jest prosty. Powiedział Thornton: „Pęknięcie funkcji pogarsza ogólną funkcjonalność. Mówią: „Czy nie możesz po prostu dać mi telefonu, który robi to, co chcę, z ekranem, który widzę, i przyciskami, które mogę pchać? “

Z drugiej strony, Thornton powiedział, że w miarę jak siła robocza będzie coraz młodsza, będzie coraz większe zapotrzebowanie na różne rodzaje telefonów. Na przykład młodsze typy są bardziej skłonne chcieć, aby ich telefony grały muzykę i inne media, zauważył Thornton.

Ponadto, Jourdan dodał, że istnieje znacząca różnica pokoleniowa w złożoności, którą ludzie mogą tolerować. Różnica ta jest spowodowana różnicami fizycznymi, koordynacją ruchową i ostrością wzroku. Mówiąc wprost, młodsi ludzie obu płci będą tolerować większą złożoność, powiedziała.

Wielozadaniowość w zapracowanym świecie

Czy telefon jest preferowany przez mężczyzn i kobiety, istnieją pewne podstawowe względy konstrukcyjne, które sprawiają, że smartfony są łatwiejsze w użyciu, Jourdan i Thornton powiedział.

http://smartprezenty.pl/

Previous Onboarding
Next Jakie owoce można umieścić w wyciskarce?

Może to Ci się spodoba

Life&Style 0 Comments

Dopalacze: Niebezpieczne skutki uboczne i uzależniające działanie

Dopalacze są substancjami produkowanymi laboratoryjnie, które zostały zaprojektowane tak, aby naśladować farmakologiczne skutki ograniczonego prawnie, zabronionego narkotyku. Podczas tworzenia dopalaczy, pewne pierwiastki i właściwości chemiczne oryginalnego narkotyku są zmieniane, co

Life&Style 0 Comments

Higiena jamy ustnej – czyli jak dbać o zęby w domu?

Regularne szczotkowanie zębów jest skutecznym sposobem utrzymania prawidłowej higieny jamy ustnej. Liczy się nie tylko systematyczność ale też technika mycia zębów. Robiąc to w sposób prawidłowy można ograniczyć ryzyko powstania

Life&Style 0 Comments

Nerwica zawodowa, czyli stres i strach w pracy

Choć stres kojarzy nam się negatywnie, to są w życiu sytuacje, w których jest on naturalny, czy wręcz pożądany, bo motywuje do działania. Jest tak zwłaszcza w środowisku biznesowym, gdzie

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź