Multimedialny Krzyż – innowacyjny projekt edukacyjny o charakterze patriotycznym

Multimedialny Krzyż – innowacyjny projekt edukacyjny o charakterze patriotycznym

W sobotę, 23 listopada o godzinie 17:00 i 19:00 Lubsza ulica Szkolna – Parking przy ośrodku zdrowia. 2 odbędzie się pokaz „Multimedialny Krzyż – innowacyjny projekt edukacyjny o charakterze patriotycznym”, przygotowany przez Stowarzyszenie Przyjaciół Wsi „Nasza Wieś” pod patronatem Funduszu Inicjatyw Obywatelskich.

Pokaz został przygotowany przez członów Stowarzyszenia. Za jego scenariusz odpowiedzialny jest Michał Pakosz, za scenografię – Tomasz Serafin , za aranżację dźwiękową – Andrzej Paleta. – „Zaprezentujemy pokaz multimedialnego video mappingu 3D o tematyce patriotycznej i religijnej w formie filmu na pulpicie w kształcie Krzyża, jest to niesamowite widowisko łączące pokolenia, dlatego nie może Was tam zabraknąć.

Wydarzenie finansowe jest że środków FIO na lata 2014-2020” mówi Michał Pakosz koordynator projektu. Wstęp wolny.

Previous Masz genialny pomysł na innowację i szukasz pieniędzy na jego zrealizowanie? Przyjdź na spotkanie z ekspertami Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w Opolu i dowiedz się, jak je pozyskać
Next Jak zabezpieczyć narzędzia ogrodnicze na zimę?

Może to Ci się spodoba

Kultura 0 Comments

Drugie życie retro słów w internecie. W 2014 roku internauci użyli ich 280 tys. razy

Internauci lubią słowa retro. Badania Instytutu Monitorowania Mediów wskazują, że w 2014 roku internauci użyli ich 280 tys. razy. Staromodne wyrażenia można znaleźć w mediach społecznościowych, częściej na Facebooku niż Twitterze. Niekiedy

Kultura 0 Comments

Zygzakiem przez życie

„Zygzakiem przez życie” Henryk Gołębiewski, Tomasz Solarewicz – recenzja Henryka Gołębiewskiego znają prawie wszyscy. Nie zawsze po nazwisku, ale z pewnością każdemu przyjdzie moment olśnienia w chwili gdy spojrzy się

Kultura 0 Comments

Polskie firmy zaczynają dostrzegać potencjał YouTube

Spośród 500 największych polskich przedsiębiorstw 38 proc. (190) ma własny kanał w serwisie YouTube. Firmy zaczynają dostrzegać potencjał tego typu kanałów, dlatego też te zajmujące się postprodukcją coraz częściej skupiają się

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź